nuraytakazdrms
Üstat
Türü psikolojik gerilim olduğu için hikaye yavaş ilerlediğinden arada sıkılsamda yine de sevdim. Kitabın kapağında yazıldığı gibi Kayıp Kız kadar olmasa da, ilginç olaylar geliştikçe merakla kendini okuttu. Sonunu tahmin etsemde güzel bitti. .