gncyyldz
Kitapkurdu
Hani hep derler ya çağın gerisinde kalmış diye.. Evet, okurken belki bu kitapta bu düşünceye kapılabilirsiniz lakin şu var ki, her olgunun geride kalmışlığı kadar çağa eşlik edeni, yol gösterinide vardır. Her mahalleden 3 kişi şu kitaptaki hayata dair adabı muaşereti idrak edip, fiiliyata geçirse...