Şenay
Daha kitaba başlar başlamaz kendi içine çekiyor. arkadaşımın tavsiyesi üzerine okudum. bir an bile sıkılmadım, ağladım, bitmesin istedim mutlu olsunlar istedim. ama ne yazık ki gerçeklerle bağlantılı olunca da bir hayli üzücü.. unutmamak unutturmamak adına...