Didem SEMERCİ
Yazım stilini değişik bulduğum doğrudur. Ancak alışınca güzel ilerleyen keyifli bir kitap:) karakterlerin birbirlerine yazdıkları mesaj ve mektuplardan oluşan bir kitap olduğu için bazı yerlerde tam duyguyu hissetmekte zorlanıyorsunuz ama yine de tavsiye ederim. Kitabını okuduktan sonra filmini de izlemenizi öneririm.