m.tekbas
50'inci sayfasına kadar okudum şuan. Diyaloglar- Geçişler-Betimlemeler- Aşırı uzatmalar- Yaş ve yaşa göre psikolojik haller.... Ki özellikle 18 yaşında bir kahraman?? Tecrübesi- deneyimi nedir? Dilerim yazar bu eleştiriyi hoş görür.