Serap Tekelioğlu
güzelbir hikaye ancak 18_25 yaş arası okura hitap ediyor oysa yazar okuldaki olayı tüm kitaba yaymayıp 3_5 sonrasınıda yazabilseydi 25 yaş üstünede hitap edebilirdi