Eylül_HK
İlk sayfaları okurken diken diken oldum kitabın ortalarına doğru geldiğimde ağlamaya başladım nefesim kesildi ara vermek zorunda kaldım ve daha sonra bir solukta bitirdim. Filistin de yaşanan zulmü anlatan çok başarılı bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum