Toplam yorum: 3.327.593
Bu ayki yorum: 4.770

E-Dergi

robin_hood7 Tarafından Yapılan Yorumlar

26.11.2011

Bence " esprili kitap " yorumunu yazanlar bu kitabı kıçlarıyla okumuşlar. Kitap, aşk ve hayal üzerine yazılmıştır ve üslubuda sert, acımasız, nefret kokuyor, harika bi kitapdır,