Toplam yorum: 3.328.131
Bu ayki yorum: 5.309

E-Dergi

BERRİN YERLİKAYA Tarafından Yapılan Yorumlar

19.04.2026

Oldukça içten ve samimi bir dil kullanılmış,harika bir elden çıktığı ilk sayfalardan kendini belli ediyor...yazarın kalemine sağlık.Sürükleyici bir kitap,şiddetle tavsiye ederim kitap okurlara...