Toplam yorum: 3.328.652
Bu ayki yorum: 5.830

E-Dergi

ahmetates79 Tarafından Yapılan Yorumlar

16.03.2020

Çok beğenerek, bir çırpıda okudum kitabı. Bir Çukurovalı olarak da gurur duydum. Öykülerin kendisi, içindeki karakterler ve betimlemeler harika. Herkese tavsiye ederim.