Toplam yorum: 3.327.903
Bu ayki yorum: 5.081

E-Dergi

berkinn Tarafından Yapılan Yorumlar

13.12.2009

Beklemediğim kadar iyi bir kitaptı... Bir solukta bitti kelimenin tam anlamıyla... Ayrıca türü dolayısıyla da edebiyatımıza büyük bir katkı bence. fantastik türde eser yazan pek yazarımız yok... varsa da ben bilmiyorum... Ayrıca romandaki bir başka dikkat çekici nokta isimler... ilk bakışta isimlerin yabancı olduğunu sanmıştım ama sonradan öğrendim ki kitap içerisindeki tüm isimler eski türkçe ve farsça kökenli kullanılmayan isimlerden oluşuyormuş... tavsiye ederim benim gibi "esince" okuyanlara...