Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı
Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı
37Yorum
ibiaryu
Kitap gerek konusuyla gerek anlatımıyla resmen büyülüyor beğenimi fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum özetle. :)
chozdemir
Ön kapakta da yazdığı üzere ziyadesiyle romantik ve ödülünü de hak etmiş bir kitap. Ben kitap içinde iç sesler dinlemekten çok olay örüntülü kitapları severim, ama bu kitapta karakterler o kadar iyi anlatılmış ki, aklım kaldı kitapta.Bu da, bayağı başarılı yapar yazarı. Yazarın da eline sağlık, çevirenin de. Bu arada bir körü (özellikle bu ifadeyi kullanıyorum) bu kadar iyi anlatışı ise inanılmazdı.
değerlikitaplar
sürükleyici bir anlatımı var. İnsan bazen kaybetse, yenilse de hayata tutunma mücadelesinden vazgeçmemesini güzelce anlatıyor. Kitapta kahramanla empati kurmamız sağlanmış.
Hayat_Tadında
Kitapkurdu
uzun zaman önce sitede görmüş ancak satış dışı olduğu için alamamıştım. tesadüf eseri bir kitapçıda bulunca aldım. kör bir kadının hayat mücadelesini ve tekrar hayatına giren sıradışı özellikleri olan Keir'in aşkını anlatıyor. Marianne kız kardeşi ile yaşayan gözleri görmeyen bir kadın, uzun yıllar önce bir iş kazası sonucu eşini ve arkasından da bebeğini kaybetmiş. kız kardeşi yazarlık yapıyor ve menejeri de genç biri zamanla aralarında bir aşk doğuyor. bu arada marianne bir akşam üzeri Keir ile karşılaşıyor.(kitabın başında Keir marinanne'ye nasıl ulaştı onu anlayamadım acaba takip mi etti) Keir'in davetini kabul ederek ona ait kulübeye gidiyor. bir gün yalnız kalması ve orada yaşadıklarını yazar çok güzel anlatmış. yönünü bulma çabaları, soğukla mücadelesi, ağaç eve varma çabaları. aslında kitabı okuduktan sonra ne kadar büyük bir nimete sahip olduğumuzu bir kez daha anladım. ışığı görmek, çevremdekileri görmek, kuşları ağaçları, çiçekleri, attığım adımları görerek atmak ne büyük bir nimetmiş. Keir'in marianneyeye çevreyi betimleyerek anlatmasıda bir o kadar güzeldi.
ebrukuz
Kitapkurdu
gerçek aşkın engel tanımadığı , ne olursa olsun sizi seven bir adam kör bile olsanız, gerçek hayatta karşımıza çıkmasının mümkün olmadığı bu hikaye kendisine imrendiriyor, böyle bir aşkı kim istemez ki?
hulyami
Müthiş bir yazar müthiş bir anlatım gücü..Önce Aşkın Büyülü Mucizesi sonrada Yüreğimde Aşk Kıvılcımı
iki kitabı birbirinden ayıramadım çok beğendim..Muhakkak takip edeceğim bir yazar olacak.
Orjinal Adı : Star Gazing olan Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı Goodreads Puanı 5/3,97 Benim puanım 5/5 keşke daha fazla puan olabilseydi....

Yazarın kalemi müthiş günümüz aşklarını duygu sağanağı ile hayat veriyor..Historical romanlarda bulabileceğimiz bir romantizm var kaleminde..Özellikle en ümitsiz anınızda karşınıza çıkabilecek aşkları çok iyi işliyor..Okuduğum iki romanında da ikinci şansı işliyordu yazar..Hikayeyi iki kişi gözünden aktarıyordu yazar.Çok akıcıydı sayfalar nasıl aktı anlamadım bile.

Bu romanda ise görme özürlü bir kadının hikayesi vardı. Marianne Fraser genç yaşta kocasını kaybetmiş bir kadındı kocasını kaybedeli on sekiz yıl olmuştu.Sıra dışı yazar olan ablası ile yaşıyordu..İkiside orta yaşlarını sürüyorlardı...Marianne kocasını kaybettikten sonra aşkı beklemiyordu.Ama hayat sürprizlerle doludur,çoğunlukla hiç ummadığınız zamanda beklemediğiniz bir anda aşk kapınızı çalıverir...İşte Keir ile karşılaşmaları böyle bir zamanda oldu...Keir sıra dışı gizemli bir adamdı..Olağan dışı gücü yüzünden karşı cins ile ciddi ilişkileri olamamıştı.Tanışmaları arkadaşlıklarının evreleri çok güzeldi. Özellikle ona yaptığı tasvirler çok özeldi.Kendi yaşadığı adaya onu götürüp adadaki yıldızları tasvir etmesi müthiş olağan üstü idi..Birbirlerine nasıl bağlandıklarını anlamadılar bile...Marianne'nin adada yolunu kaybedip bir görme özürlünün yaşadığı zorlukları sergileyen sahne beni çok etkiledi..
Bir de Marianne'nin sıra dışı ablası vardı vampir romanları yazıyordu.Onun hayatı ve aşkları özellikle yardımcısı ile yaşamaya başladığı aşkı çok çarpıcı idi..Roman baştan sona kadar gerçek hayatın acıları ile birlikte aşkın sihiri ile süslenmişti..Dediğim gibi çok beğendim okumakta çok geç kaldım ama kendime tam anlamı ile Linda Gillard ziyafeti çekmiş oldum..
Günümüzde de böylesine özel aşkların yaşanabileceğini okumak isterseniz tavsiye ederim..İmkansızı başarmak zor değil...
donifan01
Kitap gerçekten sürükleyici.Okudukça merak uyandırıyor.Ben bu yüzden hiç abartısız söylüyorum 2 günde bitirdim. Tavsiye ederim. :)
ASAYRA
sonlarına doğru sıkıldım konu sürüklemedi ama görmeyen bir insanın duyguları yaşadıkları neler yaşadığı ve hissettiği beni çok etkiledi görebildiğim için bir kere daha şükür ettim Allaha...ve insanın zorluklarla başa çıkmaı öğrenmesi gerektiğini anladım
was_here
gerçekten okunması gereken duygu dolu bir kitap daha çok işitsel bir şekilde yazıldığı için kendini farklı kılıyor okumalısınız...
calbayrak_k
Garip bir kitaptı.. Kendini birden sevdiren, konunun içine sizi birden sokan kitaplardan.. Güzeldi ya huu !
Ilknur Çınar
kalbi ile gölen bir kadının hayatını anlatan bu kitap tek kelimeyle harika<br />
tuanaezgi
hep daha iyi daha iyi olmak istiyoruz ancak hiç daha kötü durumda olabileceğimizi düşünmüyoruz okuyanlar bunun farkına varacak belki de...hiç aklımıza bile gelemeyecek şeyleri gözlerimiz görmediğinde düşünmek zorunda kalacağımızı...çok fazla anlatım bozukluğu devrik cümleler istikrarsız anlatım biçimleri anlamayı zorlaştırıyor ancak kurgu güzel ve etkileyici..
doktor-kitapkurdu
Severek okudum. Yazar kör bir insanın yaşadıklarını, duygularını çok güzel anlatmış. Keir in yaklaşımını da çok beğendim. Duygusal, güzel bir kitap.
gozdekucuk5
Kitapkurdu
gözleri görmeyen bir kız ve yaşadıkları... farklı bir hikaye. görmeyen bir kızın yaşantısına dokunabilmek çok etkileyiciydi.
anamoda
mutlaka okumalısınz ne çok etkilendim
T.A.Y.
kitaba resmen bayıldım, kesınlıkle etkileyiciydi. Bİr çok ınsanın aksıne okurken hıc ağlamadım ama bu kıtabın huzunlu havasını yasamadıgım anlamına gelmez. basımda az da olsa sorunlar var, kelımeler hatalıydı ara ara, ama anlasırlılığını etkılemedıgını soyleyebılırım. Keir harıka bır adam, etkilenmemek mumkun deıl, kör bir kadına aşık olup, hayatı kör biri gibi anlamaya calısıp ona anlatmak süper birşeydi bence. Keir denince akan sular durur bu kıtapta bence, bir iki minik hatasından dolayı kızmamak lazım ona :)
WolfpackTR
Kitapkurdu
Bir insan körlerin yapabildiklerini, hissettiklerini, yapamadıklarını bu kadar mı güzel betimleyebilir. Roman; kadın kahramanın ve ablasının ağızından anlatılıyor. Herikisinin de yaşadıkları ve hissettikleri o kadar yalın bir dille yazılmış ki romanın içinde kendinizi kaybediyorsunuz. Kadın kahramanımız 45 yaşında, 27 yaşında dul kalmış doğuştan kör. Erkek kahramanızı – tam olarak şövelye ruhlu – aşık olduğu kadına hiç bir zaman görmediği ve göremeyeceği renkleri o kadar güzel anlatıyor ki sizde okudukça o renklerin sesleri olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz.
bluenight43
çevirisi daha iyi olabilirdi. ama hikayesi çok güzel. duygusal bir hikaye.
sebkayef
Kitapkurdu
neredeyse hiç öpüşme sahnesi olmadığı halde okuduğum en romantik kitaptı diyebilirim. anlamakta biraz zorlanıyorsunuz bazı olayları yerine oturtmak güç oluyor ama çevreyi, duyguları betimlemesi ancak bu kadar güzel olabilir. kesinlikle yazarın çevresinde görme engelli biri olduğunu düşünüyorum yoksa bu kadar net bazı duyguları yazamazdı bence
tttalippp
Şu hayatta insan en çok sevdiklerini acıtır...
1 2