Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
Şürzan
Sonu hayal kırıklığı
Tuna.
Bir çırpıda okunan ve merak uyandıran bir kitap. Zülfü livanelinin en sevdiğim kitabı
delikz
Kitapkurdu
Kesinlikle okumalısınız.Başından itibaren merakla okuyacağınız bir roman.
hilalhira
Zülfü Livaneli'yle serenatı okurken tanıştım. iyiki tanımışım, harika kitap yazıları harmanlaması okuyucuda bıraktıgı merak:) kardeşimin hikayes,ni 2 günde okudum, iş yerinde gizli gizli okudum üstelik nasıl bir merak uyandırmadır böyle harikasın Zülfü livaneli
Merve Ustun
O kadar sürükleyici,etkileyici,olağanüstü bir kitapki işimi gücümü bıraktım 1 günde bitirdim kitabı.Kitabın sonunda öyle bir sarsıldım ki uzun süre kendime gelemedim.Livaneli yine yine zekasına,ustalığına hayran bıraktı!Okuyun,okutun derim ben.
Ezgi Aydoğdu
Zülfü Livaneli yine iyi bir iş çıkarmış. Harika bir son harika betimlemer . Olayın içinde kaybolacaksınız .
anestezi123
Tek kelime ile mükemmel bi kitap , anlatımı olay örgüsü konusu herşey mükemmel ve akıcı , sonunu asla tahmin edemiyorsunuz ve kitabı bitirdikten sonra da üzerinizden bi müddet o şaşkınlığı atamıyorsunuz.. Herkes okumalı kesinlikle mükemmel bi kitap ..
artschipel
Zülfü livaneli okumaya başlafığım eser karakterin psikolojik tahlillerine hayran kaldım ennn sevdiğim özelliği ise o küçük balıkçı kasabasındaki evinde kendine kitapların konuşarına göre donattığı kütüphane-odalarıyla koskoca bir dünya oluşturmasıydı eğer benim gibi sabırsız biriyseniz kahramanımızın hikayeyi uzattıkça uzatıp araya yürüyüşlerini anılarını gezintilerini sokmasına kızıp bir an önce anlatsana diyeceğiniz ama sonundaki şaşkınlık ve hayranlık sayesinde kitapta o kadar uzun süredir sinir olduğunuz bu şeye katlanmış olduğunuza fazlasıyla değdiğini hissedeceksiniz son 20-30 sayfasında nasıl olur da tüm kitapta olmayan kadar şok yaşatabilir diye hayretle bakıp etkisinden kolay kolay çıkamayacağınız bir roman
gamzeliçe
Yazarın en en iyi kurgulanmış kitabı diyebilirim,Sonunda ağzımı açık bıraktı ve yine bir kere daha işte Zülfü Livaneli farkı dedim, ellerinize sağlık
KY-1532548
Kitabı bitirdikten sonra en başa dönüp, İntizar Hüseyin'in yazdığı Şehrazad'ın Ölümü adlı dört satırı tekrar okumanızı öneririm. Bu muhteşem romanı tam anlamıyla rayına oturtacaktır.
burelmacı
arkadaşımın tavsiyesiyle okudum çok güzel
Tuba Aydin
Zülfü livanelinin ilk okuduğum kitabıydı ama tek kelimeyle mükemmeldi.Başarılı bir kurgu beklenmedik bir son her sayfası ayrı merak uyandırıyor. okumadıysanız okuyun derim.
kırkmerdiven
Kitabın sonunda ne..ne diye bağırdığımı duydu millet.başıma toplandılar:) 2 günde bitti.not ettiğim güzel cümleler oldu.iyi ki okumuşum
aslınınfotokopisi
Kitapkurdu
yazar yine hem ogretiyor hem olaylarin kurgusuyla kitap ne cabuk bitmis dedirtiyor. okunmasi tavsiye edilecek kitaplardan. yazarin kalemine saglik..
YASEMİN Ortas
Tek kelime ile harıka.Uzun zamandır sonu bu kadar etkileyici bir kitap okumadım.Elimden bırakamadım.Kesinlikle okumaya değer.
M.YİLDİRİM
okumaya değer başarılı bir kitap ama livanelinin diğer kitapları gibi okurken sizi daldığınız dünyadan çıkarıp "aceleye gelmiş" dedirten bölümler bu kitapta da mevcut...
Meltemur1
Kitabı okurken adeta dünyadan kendimi sıyırıp başka bir diyarlara daldım. Kalemine sağlık Livaneli..
zeynep_rehber
Kitapkurdu
Muhteşem Ötesi bir kitaptı. Yalnız sonu çok aceleye getirilmiş gibi. Son bölümü Okurken heyecandan kalbim dayanmadı mola vererek okudum :)
emel bayazit
Harika şiddetle tavsiye edilir
TUBA  ADIR
Kitabın sonunu çok güzel bağlamış.Zaten hep bir merak duygusuyla okudum kitabı ama sonu bambaşkaydı. Güzelll okunabilir bir kitab.