Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
Yasin Aykanat
Hezarfen
Livaneli'nin güzel eserlerinden biri , sonunun beklenmedik bir şekilde bitmesi eseri daha da güzelleştirdi gözümde.
naakoc
şu an elimde. bir günde çok hızlı ilerledi. sürükleyici.. tavsiye ederim
asmunikal_
Okuyun ve okutun diyeceğim bir kitap.. Çok başarılı bir kitap
Kuubiiss
Kitabın sonu hakkında yorum yapmaya gerek duymuyorum ,şaşırtıcı olduğunu söylemek dışında... Kitapta ilgimi çeken bir çok nokta olmuştu ... Kahramanımız hiç sinirlenmiyordu mesela ... Kitap okuyordu bolca. Kitabın başlarında onun gibi olmak istediğimi hatırlıyorum. Kitabın sonunu ise 2 defa okuduğumu. Etkileyici ,sürükleyici bi kitap...
endmove
Değişik bir kitap,insan sonunu bile tahmin edemiyor.Neresi gerçek neresi hayal çözemiyor.Kitabı baştan sona okuyana kadar.
Sevdalinka
Çok çok çok çok çok güzel bir kitap.Livaneli,harikasın.
Sena Şahin
Tek kelimeyle okunması gereken muhteşem bir kitap..
okurun biri
Kitapkurdu
Serenad' ına vurulmuş bir okur olarak diyebilirim ki, sen yaz Livaneli, sen yaz ki biz farkına varalım aşkın, mutluluğun, güzelliğin ve de edebiyatın farkına... Sen yaz Livaneli.. Sanmayın ki bir kardeşin hikayesi, aşk nasıl bir deliliktir işte tam da bunun salt gerçeği...
Karl Marks
kitabı okurken herşey bembeyaz kitabın sonuna geldiğinizde bir bakıyorsunuz beyaz bildiğiniz şey meğer siyahmış :) tek kelime ile ETKİLEYİCİ
senkrons
Tek söyleyebileceğim alıp götürüyor sizi elinizden bırakamıyorsunuz
kitap...kurdu...
Kitapkurdu
Zülfü Livaneli benim için Seranad da çok başarılıydı.Bu kitaptan da beklentim o yöndeydi.Açıkçası beklentimi karşılamadı. Ancak akıcı ve sürükleyici bir romandı
KY-1146838
İşte Zülfü LİVANELİ Farkı..
gzmtsglk
Kitapkurdu
mutlaka okuyun kitabın sonunda kendinizi tutamycaksnz . livaneli yine kendini göstermiş muhteşem bir eser
özdermüni
Kitapkurdu
Kesinlikle olmalısınız. İyiki okudum dediğimiz kimseye vermeye kıyamadığınız kitaplarını dan olur. Etkisinden kurtulamazsınız.
KY-618761
Zülfü Livaneli bu romanda gerçekten de okuyucuyu ters köşeye yatırmakta oldukça başarılıydı. İlk başlarda nasıl bir roman bu diye düşünürken,kitabın ortalarında yavaş yavaş gerçek konu ortaya çıkmaya başladı. Sürükleyici sayılmazdı ama oldukça şaşırtıcı bir romandı
serpiliren
Serenad kitabından sonra bu kadar etkileneceğimi düşünmüyordum. Kesinlikle okumalı baş yapıt olarak ayırmalısınız.
vsalivan
Kitabın başlarında yazar ister isteyerek yada istemeyerek bilemiyorum gazeteci kızın evine giren üçüncü insan olduğunu söylemişti.temizlikçi kadın oğlu MUHARREM ve kardeşi Mehmet'ten sonra gazeteci kız dördüncüydü.İsteyerek yaptıysa kitabın ilk birkaç bölümünde zaten iki kişilikli bir kahraman olduğu anlaşılıyor.Eğer istemeden böyle bir hata yaptıysa zaten anlaşılıyor.İq 140 olunca da bana bunları görmek kalıyor
MIRAGE2230
sonu ile buyulendıgınız cok surukleyıcı bır kıtap.
rabiaacık
çok sürükleyici ve düşündürücü bir kitap mutlaka okunmalı.empati kurmayı geliştiriyor.
KY-1384967
sırdan bir hikaye ile başlayıp değişik bir son ile bitti .