Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
av.hndnzmn
harika bir kitap daha . kesinlikle kütüphanenize eklemeniz gereken bir kitap :)
vuralk
Kitapkurdu
anlatımı güzel,sürükleyici,güzel bir kitap
cylnlhn
Kitapkurdu
Kesinlikle okunması gereken çok değerli bir yapıt daha.. Livaneli yüreğine sağlık..
fevzicanacar
Belki de okuyacagim yegane Türk yazarlardan. Konusu, kurgusu, isleyisi gercekten harika. Zülfü Livanelinin diğer tüm kitaplarini da okuyacagim. .. cok basarili. Ozellikle ciltli almanızı oneririm.
morjinal
Kitapkurdu
Sizi şaşırtan, psikolojik bir hikaye. Tavsiye ederim.
Smileyless
Olay içinde olay,karmakarışık bir oda ve meraklı gözlerle satırları süratle okuyan bizler..Biraz farklı bir kitap istiyorum,sonunu tahmin etmek değil mesele hikaye sürüklesin diyen herkese tavsiye edilir :)
BÜŞRA SOYDEMİR
Kitapkurdu
Dilek Tatkan
kardeşimin hikayesi ve seranadı okudum.güzel kitaplar,okuması yumuşak,yormadan gidiyor.iki kitapta da genç kadınlar ve yaşlı erkekler baş kahraman.daha önce zülfü livaneli okumamıştım.ayrıca sernadı okuken insanlar ne kadar çok şey biliyor ve benim haberim olmayan pek çok şey yaşanmış diye düşündüm.
sıradan_bir_okur
Sürükleyici bir kitap. Sonunu asla tahmin edemezdim sanırım. Son ana kadar büyük bir merakla okudum ve beni hakikaten şaşırtmayı başardı. Yazar öncelikle kurguyu kusursuz planlamış. Dili gayet yalın rahatlıkla okunabiliyor.
gülo41
çok ama çookk güzeldi. hayran kaldım resmen. hiç tereddütsüz tavsiye ederim :)
SMYRCLK
sürükleyici, kesinlikle çok güzeldi tavsiye ederim.
sibel _ak
'SU GİBİ ESERLER' yazmak anca Değerli Üstad Zülfü Livaneli'ye yakışır... Aralıksız 10 gün boyunca sabahları yarım saat,akşamları 1 er saat iş çıkısı otobüste okuyup bitirdiğim Livaneli'nin şahane eserlerinden bir tanesi daha...Akıcı anlatımı,kurgusu,kendi deyimiyle 'psikolojik derinliğin' farkına varabilme gibi özellikleriyle yine ustalığını konuşturmuş Sevgili Livaneli .Gerçekten harikulade bir 'Başucu Yapıtı'...Rayından çıkmadan kurgulanmış olay örgüsü ve reel somut bilgileriyle harmanlanmış eserini herkesin okumasını tavsiye ederim.
sağsözk
Sürükleyici,heyecan verici,çok güzel bir kitap.Kesinlikle okunmalı.Kitabın dili çok akıcı,sonu çok şaşırtıcı.Şaşkınlıktan sonunu tekrar tekrar okudum.Teşekkürler Zülfü LİVANELİ.
Aysun güven volkan
söyleyebileceğim tek şey ALIN - OKUYUN - OKUTTURUN. Teşekkürler Zülfü LİVANELİ. Sadece bu kitap için değil diğer tüm eserlerin içinde teşekkürler. yeni kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum.
brc brc
bu yazarın ilk defa kitabını okuyorum.tesadüf bulup can sıkıntım geçsin diye okumaya karar verdim yalnız ben böyle güzel kitap cok nadir okudum.gercekten yorumlarda dediği gibi sonu tahmin etmediğimiz şekilde bitiyor ve kitap kendini hemen okutturuyor.1 günde okudum ve bitti hiç sıkılmadım. şiddetle tavsiye ediyorum ve bu yazarın tüm kitaplarını almaya karar verdim.
mutsuz_funk
Kitabın kurgusuna bayıldım..Tek solukta bitirdim.. Kurgunun çalıntı olduğu kulağıma gelmişti ne kadar doğru bilemiyorum. Livaneli beni kendine hayran bırakıyor her anlamda..Kapak resmi ünlü bi ressama ait ama kime ait olduğunu çıkaramadım..
umahan_6
Zülfü LİVANELİ'nin her kitabı olduğu gibi Kardeşimin Hikayesi adlı kitabı da mükemmeldi. Olaylar insanı hiç sıkmadan ve bambaşka şekilde gerçekleşiyor. Kesinlikle okunmalı ve yazarın diğer kitaplarını da eğer okumayanlar var ise onları da tavsiye ederim. Müthiş bir yazar...
kekkobgdg
Kurgusu çok güzel bir kitap. Bazı yerlerde aslında olayı çözüyorsunuz ama yazar sizi kandırmayı başarıp hikayeye geri çekiyor. Kitabın sonu bana göre vurucu olsun diye saçmalanmış bir son. Yine de elinizden bırakamayacağınız harika bir kitap
tengerninyan
Livaneli'nin kalemi oldukça kuvvetli okuduğum kitaplarının hepsi çok etkileyiciydi, "Kardeşimin Hikayesi" kurgusuyla, anlatımıyla oldukça akıcı, sürprizlerle dolu, elinizden bırakamayacağız bir kitap.
ağlayançiko
Keşke kitapta anlatılan gibi bir kitaplığım, bir kitaplık evim olsa diyorum çoğu zaman. Sanırım ben de insanlarla pek konuşmaz, evimden pek dışarı çıkmazdım. Sadece kitaplarım ve ben... Ne kadar da güzel.