Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
Dilara Topal
Bir Serenad yahut Leyla'nın evi değil hatta bir engereğin gözündeki kamaşma bile değil benim için livaneli yazdı diye okuduğum bir kitap oldu.Kitabın adını ilk okuduğumda sondaki süprizi tahmin etmiştim, kadın gazeteci cinnet geçirme nedeniydi.
nazaylin
şahsen okumaktan çok keyif almadığım yer yer sıkıldığım, bu sıkıntıdan dolayı sonunun şasırtıcı bitmesinden bile keyif almadığım bir kitap oldu... okuyucunun merakını canlı tutmak için kardeşinin hikayesini anlatan karakterin kırk takla atarak gazeteci kızı yanında tutmak için sürekli konuyu bölüp anlatmayı ertelemesi beni daha da sıktı... okunmaycak bir kitap değil ama birşey katacak bir kitap da değil.... yine de iyi okumalar....
Selda Karaer
Tek kelimeyle mükemmel bir kitap mutlaka okunması gerekir, çarpıcı bir kurgu.. kalemine yüreğine sağlık Zülfü Livaneli
ISysRqI
Serenad kadar muhtesem olmasada livaneli yine saheser yaratmis.baslarinda sikilmama ragmen asil konuya girince elinizden birakamiyorsunuz.
Nurşah Turhan
yazarın okuduğum ilk kitabı ama belli ki son kitabı olmayacak. Üstün anlatım , iç içe girişik muhteşem olaylar ve beklenmedik şifreli bir son... Bir okurun yazardan bekleyeceği tüm beklentileri karşılayan bir kitap. okuyup etkilenmemek ve büyüsüne kapılmamak mümkün değil. her şeyden uzak ama her şeye bir o kadar yakın bir yaşamı anlatan mükemmel bir hikaye
....EsiLa ...
kitap hep bitmeyen bir hızda gelişiyor... heyecan ilk sayfadan itibaren üst seviyede. bazı kitaplara başladığımda ilk 30-40 sayfa zorlarım kendimi öykünün içine girebilmek için...bunda hiç öyle olmadı... okuduğuma değen bir kitaptı. yazar anlatım dil üslup konusunda zaten usta bu herkesin kabul ettiği bir gerçek o yüzden bunu söylemeye bile gerek yok.... okumanızı tavsiye ederim.... yalnız kitabın sonundaki sır aslında kitabın isminde gizli dikkatli okuyun....
cevreciiii
şahane bir kitap kalemine sağlık Zülfü livaneli
paradisefalls
kardeşimin hikayesi müthiş karakter çözümlemeleri,psikolojik analizler,tarihi,polisiye kimi zaman siyasi olaylar içeren oldukça sürükleyici bir roman.anlatım dili oldukça yalın ve akıcı,olayların kurgulanması ve aktarılması zekice,finali kısmen tahmin edilebilir olsa da oldukça sürprizli olan başarılı bir eser.yazar,tarifi zor bir psikolojik rahatsızlığın belirtilerini,işlenen cinayetin perde arkasını roman boyunca ince ince okuyucuya aktarmış,kitap bitince aralara ustaca serpiştirdiği bu ipuçlarının farkına varamadığınıza şaşırıyorsunuz.
can25
Tek kelimeyle harikaydı.O kadar acı çekmiş ki kendini kardeşinin yerine koyarak yaşamaya çalışıyor.Geçmişini ,yaşadıklarını unutmaya çalışıyor.Kabullenemiyor.Hele sonu çok vurucuydu.
gmz02
Son zamanlarda okuduğum akıcı ve beni kelimenin tam anlamıyla sarsan bir kitap oldu..olayların kurgusu ve kahramanlara yüklenen anlamlar adeta bir film izliyormuşum hissi uyandırdı bende.başlarda ünlü bir kitap olduğunu düşündüğüm için biraz önyargıyla yaklaşmıştım ve düşüncelerim değişti..
Nermingüdaykacar
Diğer kitaplarına yaptığım yorumun dışında son kitabı olan Kardeşimin hikayesinin finali müthişti usta yazarın. Onun kitaplarını okumayı çok seviyorum. Dikkatimi çeken tek ortak nokta ise çoğu romanında kahramanlardan biri mutlaka gazeteci oluyor. O da sanırım kendisinin de gazeteci olmasından kaynaklanıyor. Çok etkilendiğim bir eserdi yine. Teşekkürler ustam.
FİKRİ
Zülfü Livanelli nedense dilinin ve içeriğinin ağır olabileceği gibi ön yargılı davrandığım ve eserlerini okumadığım bir yazardı. Bu kitabını ısrarlı tavsiler üzerine aldım ve diyebilirim ki yıllardır okuduğum en güzel kitap. Olaylar, kurgu, sürükleyicilik, hele final muhteşem. Şu ilk sayfalardan itibaren sonu tahmin edilebilien kitaplardan biri değil, olması da mümkün değil diye düşünüyorum. Pek çok sevdiğim yazar ve beğendiğim kitap var ama ilk kez bir kitabı şiddetle tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyun.
birseennnnn
kitabı sitenizden satın almış görünsemde elime ulaşmadığı ve şikayet mesajlarımı kaale almadığınız için yorum yazamıyorum..editörleriniz bir zahmet bunu da okuyup bir çözüm bulsunlar.bu etik dışı hareketinizden dolayı sizi kınıyorum ve gerekli yerlere başvurumu yaptığımı da belirtmek istiyorum.
Damla En
Kitapkurdu
1 gecede okudum kitabı, herkes sonunun çok ilginç olduğunu söylediği için daha çok merak ettim.Beklediğim kadar hoşuma gitmedi.Güzel ama bayılmadım.
htg32
çok akıcı ve dili oldukça açık bir roman alacaklara kesinlikle tavsiye ederim.
atilla_atilla
Cüneyt Ülsever' in Azrail Aynası' nı anımsattığı için çok özgün gelmedi bana.Zülfü Livaneli okumayı sevmeme rağmen bu kitabını hep bir sonraki adımı tahmin ederek okuduğum için biraz sıkıldım
CloudT
Bir heves başladığım ve o şekilde bir an da biten, ardından geçen onca zamana rağmen hala ilk günki tazeliğiyle aklımda yer etmiş, nadide bir eser. Akıcı, etkileyici ve şaşırtan. Sıradışı bir öykü.<br /><br />Ne okusam diyenler için tereddüt etmeden tercih edeceği bir eser.<br /><br />Keyifli okumalar.
KY-1564724
bir gecede okuyup bitirdim, kitabın dili çok akıcı ve olaylar da çok sürükleyici , sonu ise oldukça şaşırtıyor kesinlikle tavsiye ederim..
miruş
yazar bu eserinde farklı bir tarz denemiş ama bence pek olmamış. son derece akıcı bir dille yazılmış, merak unsurunu sürekli canlı tutan ve hiç beklenmedik bir sonla biten bir roman olmuş. ama tüm bunlar bu eserin güzel olması için yeterli değil. bir süre sonra kitabı sırf sonunu öğrenmek için okuduğunuz hissine kapılıyorsunuz, sonu dışında ilginç, farklı hiç bir şey yok. sonu da anlatıp anlatıp tüm bunlar rüyaydı demek gibi bir şey olmuş.
Lale Akkan
Kitapkurdu
Çok okumak istediğim bir yazardı serenad eseriyle başlamak istedim ama bu ilk oldu gerçekten anlatım olarak kurgu olarak mükemmel bir roman soluksuz okudum birkaç güne kadar da bitirdim içerisinde anlatılan konu psikolojik açıdan fazlasıyla etkili olmuş ifade gücü çok güçlü ender yazarlarımızdan... kesinlikle tavsiye ediyorum herkes severek merakla okuyabilir