Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
ilkerklc
Kitapkurdu
olağanüstü ve tek solukta okunacak kitaplardan akıcı, merak uyandıran herkese tavsiye ederim katilin kim oldugunu ogrenince şaşıracaksınız :)<br />
okanerdan
Bu kitapla artık Zülfü Livaneli bende çok büyük bir kredi sağlamıştır. Serenad'tan sonra ikinci okuduğum Zülfü Livaneli kitabıydı ki gerçekten çok başarılı, akıcı, ilgi çekici güzel bir kitap olmuş. Ben kıyaslamayı sevmem ama illa kıyaslayacaksak Serenad tabiki bendeki yeri farklıdır ama Kardeşimin Hikayesi de Serrenad'ın sonuna göre çok çok daha güzeldi ağzınız açık kitabı bitiriyorsunuz. "Nasıl yani ?" diyerek. Son olarak bu kitabı bir cinayet romanı olarak kesinlikle yaklaşmayın yazarın başta dediği gibi insan duygusunu öne alan bir kitap cinayette başka bir ilgi odağınız bir Agatha Criste tarzı bir roman değil yani.
tuanaezgi
akıcı ve bir solukta okunabilecek bir kitap zülfü livaneli için farklı bir tarz beklenmedik bir son güzel bir kurgu ;)
Anduril85
Kitapkurdu
Zülfü Livaneli bu romanında değişik bir tarzla okuyucu karşısına çıkıyor. Bambaşka bir kitap olmuş. Severek okudum. Herkese öneriyorum.
minerdal
Kitapkurdu
Yine bir Livaneli klasiği. Beklenmedik , ilginç bir son. Akıcı, edebi, güzel kurgulu bir roman. Okumayı seven herkese tavsiye ederim.
nevşah
elime alınca, merakla, bir solukta okuduğum 1-2 günde bitirdiğim sürükleyici bir roman.zekice kurgulanmış, özellikle sonuna doğru okuru çok şaşırtyor.tavsiye ederim.
ayse_baspinar
Bence Zülfü Livaneli müzikte olduğu gibi edebiyatta da nirvanaya ulaştı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Livaneli tarzının dışına çıkmış bu kitapta. Bence livanelinin mutluluk ve kardeşimin hikayesi en iyi iki kitabı. Okumazsanız inanın çok şey kaybedersiniz. Üslubu da çok farklı kullanmış bu kitapta. Aslında az çok kitap okuyan biri olayları tahmin edebiliyor ama üsluptaki akıcılıktan dolayı yine de kitabı elinizden bırakamıyorsunuz.
mesra24
Livaneli'nin hümanist yaklaşımını yeniden bu kitapta görebiliyoruz. baş karakterin kendini arayışından bahseden bu roman da diğer kitapları kadar bir çırpıda bitiveriyor.
Nokalir
Kitapkurdu
24 saat dolmadan bitirdim. Zülfü Livaneli konuyu uzatmadan, gereksiz detay ve tasvirlere girmeden kahve eşliğinde gayet zevkle okunan bi kitap daha hediye etmiş edebiyat dünyasına. Kalemine sağlık.
ccevizz80
şaşırtıcı bir hikaye. duygularından arınmış bir insan. çok güzeldi yazarımızın duygularına sağlık
catess14
Kitabı yeni bitirdim ve hiç beklemediğim bir son ile karşılaştım, gerçekten şaşırtıcı.. <br />kitap genel olarak akıcı bir dil ile anlatılmış, okuduğum ilk Zülfü Livaneli kitabı şimdi Serenad a başladım.. <br />okumanızı tavsiye ediyorum çok güzel bir eser..
KY-1709219
Kimi yerlerde sıkılıp romandaki kız gibi bir an önce hikayenin sonunu dinlemek istesem de güzeldi, sonu beklenmedikti.. Bu yüzden daha da sevdim sanırım.. Romanda ben de yaşamışım sanki o kadar etkilenmişim.. tavsiye ediyorum okumayanlara..
tug-cem
Çok çabuk bitirebileceğiniz, akıcı bir kitap. Ancak yazarın bir önceki kitabı Serenad kadar başarılı bulmadığımı itiraf etmeliyim. Bana biraz Ahmet Ümit tarzını hatırlattı. Sondaki psikolojik çözümleme güzel ama açıkçası çok ta şaşırtıcı değil.
Gizemoral
Kitapkurdu
güzel tespitlerle başlayan kitap çok sürükleyici ve esrarengiz.okuduğum ilk Livaneli kitabı ve türkçe romanlarda çok fazla karşılaşamadığımız sağlam kurguyu içinde barındırıyordu etkileyici, psikolojik, şaşırtıcı..
ozge0605
söylenecek söz yok... Her yönüne hayran olduğum Livaneli beni yine kendine hayran bıraktı. herkesin okuması gereken muhteşem bir eser...
Hilal Adak
Serenad'tan sonra okuduğum 2. Livaneli kitabı.Livanelinin anlatımına hayran kalmamak imkansız.Herkesin beğenerek merakla okuyacağına inandığım ve diliyle, akıcılığıyla sürüklenip gideceğiniz bir kitap
zülfiye67
Kitapkurdu
uzun zamandır merak ettiğim, Serenad'tan sonra sabırsızlıkla beklediğim bir kitaptı. Mutluluğu iki kez okuyup üç kezde filmini izledim sıkılmadım hep aynı keyfi aldım Serenadın tadı hala bende. Ne Mutluluk ne de Serenad'tan aldığım keyfi alamadım. Pek begenmedim sıradan ve vasat geldi.
Hepsikullanılıyor
Zülfü Livaneli'nin bu kitabını da gerçekten çok beğendim.. Kitabın sonu hiç beklenmedik şekilde son buluyor..Dili gayet akıcı ve bir sokulta okuyuveriyor insan... "Serenad" kadar güzel bir kitaptı...
cahitcam
<br />Benliğimizi esir alabilen, bizi biz olmaktan çıkarabilen duygularımıza yönelik farklı bir tezden hareketle kurgulanmış.<br />Bu tezi okuyucuya tekrarlarla sorgulatıyor.<br />Akıcılığı ve yalınlığıyla kolayca okunabilecek, zekanın ön plana çıkarıldığı şaşırtıcı finaliyle hayranlık uyandıran bir eser.<br />
nuroguz
Çok beğendim. .Ilk sayfalarda sıkıldım. .Fakat 169. sayfadan sonra elimden bırakmadan merakla bitirdim. Çok etkileyici ve kurgu mukemmel. Elinizden düşüremeyeceksiniz..tavsiye ederim.<br />