Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
readerdem
Kardeşinin hikayesini dinlerken kendi hikayenizide sorgulayacağınız, yorumlayacağınız etkileyici bir eser.Aşk, korku, merak, heyecan, gizem ve kahramanlarının yaşadığı ruhsal durumlarla aynı zamanda bir psikolojik roman özelliği taşıyor.İçinde işlediği merak konusunu okuyucularına aktaran yazar kitabı bir solukta okumamızı sağlıyor.Ayrıca kitabın içindeki küçük ayrıntılar sizi okuduğunuz ya da okumanız gereken diğer kitaplara itiyor.Bazı bölümlerdeki anlatımlarda sıkılsamda konuyu işleyiş bakımından okunması gereken muhteşem bir kitap.
hkayi
Binbir gece Masallarını okuyormuşum gibi hissettim. Romandaki Gazeteci kız gibi ben de hikayeyi merakla ve sonuna kadar bekledim. Kurgusu müthiş. Duygular inanılmaz güzel anlatılmış. Bu kitaptaki hikayeyi daha güzel anlatamazdınız. Ellerine yüreğine sağlık Sn. Livaneli. Serenad kitabıyla vuruldum. Kardeşimin Hikayesi ile kitabı elimden düşürümez oldum. Okurken inanılmaz keyif aldım. Gözlerim doldu. Sonunu kestiremedim ve hiç beklemediğim şeklide son buldu. Mutlaka ama mutlaka okumalısınız.
atakan2644
akıcı, sürükleyici bir kitap zevkle okudum fakat kitabın sonucunu beğenmedim beni hayal kırıklığına uğrattı daha çarpıcı bir son bekliyordum.
Esra
Kitap temposuz, sakince ilerliyor; ancak nereye bağlanacağını da merak ettiriyor. Ayrıca kitapta Olga ve Mehmet arasındaki aşkın biraz daha hissettirilmesini beklerdim, olmamış gibi geldi bana. Söylemeden de edemeyeceğim `insan her şeyi unutarak yaşayabilir ama her şeyi hatırlayarak yaşayamaz` gibi güzel bir cümleye sahiptir bu kitap.
Miray Aydın
Yazarın en sevdiğim yanı; ne yazarsa yazsın kişiyi düşündürmesi ve kişiye kendini sorgulatabilmesi...Dil ve anlatım becerisini, özgünlüğünü de katarsam söylenecek çok söz kalmıyor sanırım...Keyifli okumalar :)
hulya_aslyc
Kitapkurdu
Zülfü Livanelinin okudugum ilk kitabı.Kitabın konusu,kurgusu,anlatımı dilinin sadeligi mükemmel.Okurken<br />açıkcası bu kadar nefes kesici,şaşırtıcı bir son beklemiyordum.sıkılmadan okuyabilceginiz muhteşem bir kitap.kesinlikle tavsiye ediyorum.
Engin Öç
Yazarın bu kitabında istediğim tadı alamadım,kitap çok akıcı değil ama yazarın kitaplarında vazgeçmeyeceğim okunabilir ama dediğim gibi mutluluk yada leylanın evindeki tadı alamadım
kardas
Kitapkurdu
son sayfalara kadar serenad dan sonra pek de güzel bulmamıştım ama son 10 sayfa tamamen kitabı olusturdu. Yine muhteşem bir roman.
smykara
Kitapkurdu
çok çarpıcı ve kurgusu müthiş son sayfalara kadar okuduğunuz hiçbirşey gerçek olmayabilir tek nefeste bitirdim şiddetle tavsiye ederim.
haceriye
Kitabın her bölümünde bir hayat tecrübesi ediniyorsun.Usta yazara da böylesi yakışır oldukça yalın bir dille uzun süre belleğinizden silinmeyecek bir roman. Üzülüp,şaşıracak ama iyi ki okumuşum diyeceksiniz.<br /> Sonunda tercümanlı aşkın olmadığını anlayacaksınız.
auric
Açıkçası kitabın büyük bir kısmında Livaneli'ye yakıştıramadığım bir kitap olmuşken, sonuyla beni utandırdı. Serenad ile kıyaslarsak daha çok beğendiğimi ve hala aklımda yer ettiğini söyleyebilirim. Kolayca okunabilecek bir kitap.
Saadet May
Çok etkilendim. Şaşırtıcı bir son olmuş. Hikaye güzel ve sürükleyici.
HarperScout
Bir çırpıda soluksuzca okuduğum nadir kitapların başında geliyor bu kitap.Üslubu,akıcılığı ve dehaca kurgulanmış bir zeka eseri olan bu ebedi eser geçekten okunulmayı bekliyor..
KY-356062
Uzun zamandır okumak istediğim bir yazardı ve bu okuduğum ilk kitabı oldu. Benden başka evdeki 3 kişiyle birlikte kitabı bir haftada sırayla bitirdik. Kitabın yazarı Ömer Zülfü LİVANELİ hakkında da fikir edinmenizi sağlıyor. Sanatçının fikir hayatını biraz daha tanıyorsunuz. Konusu, kurgusu ve anlatımı yazara yakışır derece başarılı olmuş. hızlı okuyan arkadaşların eline aldığında bir kaç saatte biterebileceği bir eser. Şimdi bir önceki kitabı olan seranad'ı alıp okumayı düşünüyorum. Tşler..
AbidinDinoo
Kitapkurdu
Uzun zamandır soluksuz bir kitap okumamıştım. Serenad'tan sonra okuduğum ikinci Zülfü Livaneli kitabı. Sanırım bundan sonra Livaneli okumaya devam ederim. Kitap tutkulu bir aşk kitabı olsa da polisiye ile biraz renk katılmış, okuyucuyu diri tutan bir yapıya sahiptir. Okunması gereken bir kitap. Teşekkürler Livaneli...
neslihanvarol
Yazarın okuduğum ilk kitabı ama kesinlikle sonuncusu olmayacak. Zekice kurgulanmış bir hikaye. Oldukça yalın ve akıcı bir dili var. Tüm insani duygulardan arınmış görünse de hala yüreği soğumamış kahramanı çok ilginç. Keyifle okudum. Tavsiye ederim.