Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı
Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı
37Yorum
trfurkan
Gerçekten harika bir kitap. Duygusallığın ön planda olduğ ugayet akıcı, betimlemeleri güçlü bir kitap. Hayata gözleri görmeyen bir kadının açısından bakmamızı sağlıyor.
dertsiz41
okunması gereken bir kitap. hayata çevreye bakışınız değişiyor. ben okuduktan sonra pencereden karlı bir sabaha baktığımda . manzarayı görebildiğim için kendimi çok şanslı hissettim... allah görmeyenlerin yardımcısı olsun...
ercancan06
çok güzel bir konu işlenmiş zamanınız boşa geçmiyecek mutlaka okuyun
nesrinporuk
bir aşk hikayesi
hulya_
Kaşif
hikaye sizi saracak emin olun. görmeyen ve hayatta en sevdiği kişi kaybetmiş bir kadının aşka yeniden tutunması ve tutulmamamk için yaptıkları...
Nergis Yücesoy
Kahramanın görmeyen bir kadın olması bize görmeyen kişilerin dünyası hakkında oldukça detaylı ve ilginç bilgiler vermekte. Çok çok muthiş bir kitap diyememekle birlikte, eger umuda ihtiyacınız varsa, her durumda ve her yaşta hayat insanlar için güzeldire inanmak isterseniz, Küçük Mucizeler Dükkanını okuyup sevdiyseniz bunuda sever ve kolaylıkla okursunuz. Bence okuyun, sonuçta bir kitap ve her kitaptan alınacak şeyler vardır.
yunus2855
aşk romanı sevenlerin okumasını tavsiye ederim güzel bir kitap
ayşe34-43
Kitapkurdu
Gözleri görmeyen bir kadının hayata dört elle sarılması. aşkı gözüyle görerek değil kalbiyle hissederek belkide gören birinden daha dolu dolu yaşayan bir kadın.. Ve bu kadıını olduğu gibi seven yakışıklı ama yalnız bir erkek.. Aşkın her zaman dört dörtlük kişileri bulmayacağını öğretirken herkesi aşka heveslendiren ve sevdiği erkek için kendi aşkından vazgeçişi konu alan bir kitap.. Etkilenmemek imkansız , derinden vurulacaksınız
yusufuçar
Kitapkurdu
yazarın kitapta görme engelli bir kişiye can vermesi oldukça zekice bir davranış olmuş ayrıca yerinde ve çok güzel betimlerin olduğu da bir gerçek , böyle güzel bir eserde bazı yerlerinde yazım yanlışlarının, devrik cümlelerin kullanılması sinir bozucu olsa da okunmaya değer :)
fundaalara
Kör bir kadının yaşadığı tutkulu bir aşkı anlatan süper bir kitap. İnsan okurken acaba diyor acaba gerçekten böyle aşklar varmı? Okurken yaşadığımı hissettim. Aşk romanı seven herkesin okuması gereken bir kitap<br />
dr.E.T.
Kitapkurdu
kitabı o kadar çok beğendim ki günde sadece 4.5 saat uyuyarak bir gecede bitirdim:) beklentilerimin ötesinde olan şey kör bir insana dair olan güzel betimlemelerdi.daha önce kör bir insanın neler hissedeceğini düşünemezdim ki bu kızın doğuştan kör olması da ayrı bir olaydı.erkeğin şövalye ruhlu olması da güzeldi ama keşke olaylara marienne'e biraz da onun gözü ile bakabilseydik.iki kardeşin ağzından olayları okumak da ayrı bir hava katmıştı.tüm bu olumlu özelliklerinden sonra kitabın tek olumsuz yönü çevirideki hatalardı.kahramanların iç sesi hariç olan kısımlarda hikayenin anlatımında geniş zaman kullanılması da yanlıştı bence. her şeye rağmen okumayı düşünenlere tavsiye ederim!
kitap_aşığı
muhteşem! soluksuz okudum... engeller sizi her ne kadar sınırlıyorsa bu kitap o engellerin nasıl yıkılabileceğinin ispatı... ben bu kadar baskıya, bu kadar şanssızlığa dayanamazdım heralde...<br />
aise87
Kitapkurdu
yorumlar biraz kötü yazılmış ama ben çok beğendim bu kitabı betimlemelere fazlasıyla yer verilmiş..gözleri görmeyen bir kızın gerçek yaşamıymış...bilemiyorum yazarın kendisimi yoksa bir tanıdığı olabilir fakat kitapta anlatılanlar gerçek bir hikayeymiş...
melikehnm
İnanın diğer okuduğum kitapları 1 haftada bazen 2 günde bitirirken bu kitaba hevesle başlayıp hüsranla bırakmam bir oldu .İmlâ hataları,yazım kuralları oldukça fazla yazım stili bir sayfadan diğer sayfaya değişiklik göstermekte anlatım bozuklukları devrik cümleler var .bunlarda kafa karışıklığğını anlama güçlüğüne neden oluyor.<br />
seraycengiz
BENCE HİÇ GÜZEL BİR KİTAP DEĞİL HANGİ SÖZÜN HANGİ KARAKTERİN OLDUĞU ANLAŞILMIYOR
NESLİHAN SİRAZ
Merhaba; Akıcı, sürükleyici ve çarpıcı bir roman. Yazarın bence kör bir tanıdığı var yada kendisi kör. Bir insan körlerin yapabildiklerini, hissettiklerini, yapamadıklarını bu kadar mı güzel betimleyebilir. Roman; kadın kahramanın ve ablasının ağızından anlatılıyor. Herikisinin de yaşadıkları ve hissettikleri o kadar yalın bir dille yazılmış ki romanın içinde kendinizi kaybediyorsunuz. Kadın kahramanımız 45 yaşında, 27 yaşında dul kalmış doğuştan kör. Erkek kahramanızı – tam olarak şövelye ruhlu – aşık olduğu kadına hiç bir zaman görmediği ve göremeyeceği renkleri o kadar güzel anlatıyor ki sizde okudukça o renklerin sesleri olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz. İnanılmaz bir paylaşım ve çok çok ZOR bir hayat. Karanlıkta yaşamak ne demek öğreniyorsunuz. Aşk muhteşem. Erkek kahramanımızın bir sırrı var, okursanız öğrenirsiniz. Tavsiye ederim. Okumaya devam. Sevgiyle kalın.
burcu_cihan
Kitapkurdu
tek kelime ile muhteşem bi kitap yani aşkın yanında insan okudukca haline de şükrediyo bi yerde görmek kadar güzel bişey var mı ya tabi görmeyenlere de allah sabır versin diyorum tavsiye edecegim bi kitap
1 2