Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
Kardeşimin Hikayesi (Ciltli)
356Yorum
semeran
Gercekten de cok güzel bir romandi...katil hic akliniza gelmeyen biri cikiyor ....aslinda sonu da degisik guzel
özge özlem hezer
Livanelinin bu kitabını okuduktan sonra bakış açım full değişti dönüm noktam oldu
beanukaya
Yalnız ben hayatımda ilk defa böyle trajik bir kitap okuyorum.Cildine ba-yıl-dım !
Beyhannn35
Livaneli'ye her zaman hayrandım,öyle de kalacağım.Kısa bir sürede okudum fakat etkisi uzun...Okumalısınız.
split817
Kitapkurdu
Her ele aldığı konuyu yazabilen bir yazar. Değişik konularla insanları etkilemeyi sürüklemeyi bir kez daha başarmış. Bütün eserleri gibi bunu da okuyun.
emre158
Ciltli baskısı çok iyiydi.Kitap zaten harika.Bilenemeyecek bir sonla süslenmiş.Okuyun,okutun.
cennet Sak
Kitapkurdu
Eee zülfü livaneli yazmış daha nolsun. sonunda yok artık diyeceksiniz
jadeestt
Sonuna kadar neyin içinde olduğunuzu anlamadan okuyacağınız harika bir hikaye.
baaanuuu
Kesinlikle okunması gerek nasıl yani diye şaşıp kalacağınız bir roman
Yunus Yılmaz
Kitap okurken insan kendinden geçip kendini olayın içinde bulur ya işte o kitaplardan.
havva5543
HARİKA. TEK SEFERDE OKUNACAK BİR KİTAP. SONU İSE ŞAŞIRTICI TAVSİYE EDERİM.
mllda
En sevdiğim 10 kitap arasında.. kesinlikle okuyun bu muhteşem eseri
ByNsAyKo
Kitapkurdu
Kitap sonunda "bu mu?" dedirtiyor. Zülfi Livaneli'nin okuduğum ilk eseri idi. Ve beğendim gerçekten. Farklı bir kurgusu ve anlatımı var. tavsiye ederim.
kbrgnr
Bilge
yine livaneli yine mükemmelliyet,serenad dan sonra en güzel kitabı diyenilirim
beetlejuice24
kitabın başları bana biraz sıkıcı geldi ortalarındaysa merak uyandırmaya başladı ve nasıl bittiğini anlamadım.
ayseotgr
Kitapkurdu
Etkileyici bir son harika
Melek Oğuz
Kitapkurdu
Zülfü Livaneli ne yazsa güzel yazıyor. Düşünmeden alın, okuyun, tavsiye edin.
tuubatt
Acikcasi kitap beni tatmin etmedi.evet sürükleyici ve sonu şaşırtıcı ama yine de üslubundan dolayi sanırım basit buldum ben.Bir kitaptan beklediğiniz sadece akıcı olması degilse begeneceginizi düşünmüyorum.
koray67
çok güzel bir kitap kesinlikle okunmalı yazar bu sefer psikolojik yazmış ve bence yapmış
eyvan
İnanılmaz güzel bir kitap.Müthiş bir kurgu.