3Yorum
düşünürgezer
Okunması zor ama bir o kadar da zevkli bir kitap. Yazarın üslubu özgün.
d. emre
Kaşif
Gerçekten okunması güç bir kitap. Bir sürü özel isim, ünlüler, talk show programları, spikerler, şakalar ve kalıplaşmış envai çeşit cümlelerden bahsediliyor. Bunlar da ingilizceden olduğu gibi bodoslama türkçeye çevrilip kitaba aktarılmış. Bu yüzden kitaptaki birçok şeyden hiçbirşey anlayamıyoruz. Çevirmen okuyucuya hiç yardımcı olmamış.
Ayhan ÖZDEMİR
Şahsen kitaptan hiçbir şey anlamadım. Mizah desem değil, gerilimli desem değil, duygusal desem değil... yazar her üç duyguyu da (hatta erotizm de dahil) koymaya çalışmış ama her şey birbirine girmiş, çorba olmuş. Zar zor bitirdim. Açıkçası tavsiye etmiyorum.