ygünay
Kitapkurdu
Serinin 2. kitabı.Tristen karakterini sevdim ama bayan karakterin son bölümlere doğru analamsız davranışlarından dolayı sıkıldım. 1. kitap gibi çerezlik bir kitap. yetişkinler için bol bol smut var.